luni, 30 martie 2015

Instalator din pasiune

Stiti cu totii ca sunt persoane peste tot in lume care isi fac treaba din obligatie; se trezesc dimineata devreme, isi beau cafeaua si o iau cu umerii lasati, catre serviciu. Spre deosebire de restul colegilor mei de la scoala, care voiau sa devina doctori si politisti, eu stiam de mic ca imi doresc sa fiu barbatul bun la toate. Cum aceasta meserie nu exista propriu zis, m-am pregatit toata viata pentru cea mai apropiata meserie, instalator.
Chiar daca pentru unii dintre voi s-ar putea sa nu sune ca un vis, eu am invatat inca din copilarie ca ar trebui sa fac doar ce imi place, pentru ca in felul asta nu voi simti ca muncesc.  Asa ca am inceput prin a invata toata meseria de la alti instalatori, pentru ca am fost ucenic mai bine de 3 ani, timp in care am invatat tot ce era de invatat despre canalizari sisteme sanitare.
Dupa ce am observat ca stiu totul despre acest domeniu, inca nu simteam ca sunt aporape de visul meu, asa ca am continuat cu instalatiile electrice. Pe acestea le-am invatat de la un capat la altul in aproximativ 2 ani, timp in care am decis ca este cazul sa imi deschid propria firma de “oameni buni la toate”. Asa s-a nascut echipa pe care o puteti vedea aici.
Procesul de angajare al colegilor mei a durat o vreme pentru ca imi doream colegi si angajati care sa imi impartaseasca pasiunea si sa munceasca ajutati de sentimentul ca sunt utili si folositori.
Dupa ce am stapanit bine si instalatiile electrice mi-am indreptat atentia catre centralele termice. Am invatat, de data aceasta impreuna cu echipa mea, tot ce este de stiut despre instalarea, reparatiile si montajul centralelor termice.
Mai tarziu, abia acum 2 ani am decis sa ne ocupa si de instalatie de gaze, pentru ca aceasta este una dintre cele mai sensibile. Dupa ce am obtinut, insa, acreditarea de la ANRE, am stiut ca suntem pe drumul cel bun.
Suntem singura firma de reparatii care are cel putin cate un instalator autorizat in Bucuresti care va poate ajuta in orice problema. Pe langa asta, echipa noastra va garanteaza  un minim de deranj( pentru ca dorim sa fim invizibili pentru a spori confortul dumneavoastra), in plus pe langa un an intreg de liniste, pentru ca lucrarile noastre dureaza cel putin un an de zile.  Mai mult, lucram in cunostinta de cauza astfel ca suntem acoperiti de asigurare pentru daune de pana la 50.000 de euro, pentru cazurile exceptionale in care pot avea loc accidente. 

In prezent ne ocupam de tot ce inseamna cabluri, tevi, instalatii din casa unui om, si pot sa spun ca mi-am indeplinit visul din copilarie. Am reusit sa ajungem in top, doar prin dedicare si pasiune, asa ca nu imi este rusine sa spun ca asta mi-am dorit sa fac si ca asta voi face tot restul vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu